اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت زردایران از پیشگامان تولید، واردات و اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت زردایران از پیشگامان تولید، واردات و اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد برای درمان زردی در منزل به همراه تمامی لوازم مورد نیاز حین درمان با کیفیت عالی و همچنین خدمات کامل و رایگان، پشتیبانی ۲۴ ساعته و گارانتی طلایی تمدید رایگان ۱۰ روزه قرارداد.

https://zardiran.com
۰۲۱۷۷۵۹۱۳۰۳
۰۹۰۱۴۰۲۳۵۳۵
۰۹۱۲۰۱۴۵۲۳۴

بایگانی

اجاره دستگاه زردی نوزاد

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ب.ظ

زردی نوزاد در اثر افزایش بیلی روبین در خون عارض می شود و طی مراحلی از ابتدایی تا پیشرفته می تواند تمامی بدن نوزاد را در بر گیرد و باعث لطماتی جبران ناپذیر به نوزاد شود. در میان راهکارهای گوناگونی که برای درمان زردی نوزاد وجود داشته و دارد شاید بتوان گفت تنها راهکار علمی که می تواند بدون ایجاد خطرات جانبی و با درصد بالایی از موفقیت نوزاد را درمان نماید استفاده از دستگاه فتوتراپی یا همان دستگاه زردی نوزاد باشد.

طول دوره درمان با دستگاه زردی نوزاد بسیار کوتاه بوده و همینکه نوزاد درمان شد، دیگر نیازی به آن نیست. برای همین با توجه به قیمت نسبتاً بالای دستگاه زردی نوزاد، مقرون بصرفه نیست که برای درمان زردی نوزاد یک دستگاه فتوتراپی خریداری شود.

از طرفی استفاده از خدمات بیمارستانها به دلایل هزینه های بالا و رفت و آمدهای آزار دهنده گزینه ای نیست که مورد پسند همگان باشد. پس راه حل چیست؟

راهکاری که ما به شما پیشنهاد می کنیم، اجاره دستگاه زردی نوزاد است. بله اجاره دستگاه زردی نوزاد! شاید نمی دانستید که می توانید با اجاره دستگاه زردی نوزاد، علاوه بر در اختیار داشتن یک دستگاه فتوتراپی با تمامی امکانات و خدمات لازم آنهم در منزل خودتان، می توانید از تمامی هزینه ها و زحمات اضافه معاف شوید.

شرکت زردایران سالهاست که در امر تولید، واردات و اجاره دستگاه زردی نوزاد در خدمت هموطنان گرامی است و افتخار می کند که در طول سالیان خدمت رسانی خود، حتی یک مورد ناموفق هم در پرونده اش وارد نشده است و این بخاطر کیفیت دستگاه های زردی نوزاد، تجربه بالای پرسنل و کامل بودن خدمات و وسایل جانبی مورد نیازی است که سرویس اجاره زردی نوزاد زردایران در بر می گیرد.

اکنون شما می توانید با هزینه ای واقعاً ناچیز خدمات کاملی در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد از زردایران بگیرید که بودن کم و کسر و در اسرع وقت مشکل زردی نوزاد شما را حل می کند. پس برای کسب آگاهی بیشتر و یا سفارش اجاره دستگاه زردی نوزاد با ما در تماس باشید. تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته زردایران همیشه منتظر شماست و هرگز فرصت راهنمایی و خدمت رسانی شما را از دست نمی دهد.

ما شبانه روز در خدمت شما هستیم

https://zardiran.com

۰۲۱۷۷۵۹۱۳۰۳

۰۹۱۲۰۱۴۵۲۳۴

۰۹۰۱۴۰۲۳۵۳۵

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی