اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت زردایران از پیشگامان تولید، واردات و اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت زردایران از پیشگامان تولید، واردات و اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد برای درمان زردی در منزل به همراه تمامی لوازم مورد نیاز حین درمان با کیفیت عالی و همچنین خدمات کامل و رایگان، پشتیبانی ۲۴ ساعته و گارانتی طلایی تمدید رایگان ۱۰ روزه قرارداد.

https://zardiran.com
۰۲۱۷۷۵۹۱۳۰۳
۰۹۰۱۴۰۲۳۵۳۵
۰۹۱۲۰۱۴۵۲۳۴

بایگانی

زردی در نوزادان

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ

بیشتر از نیمی از نوزادان طبیعی و سالم در چند روز اول زندگی در پوست صورت خود ته رنگ زرد پیدا می کنند. اگر کودک شما چنین است، احتمالاً چیز نگران کننده ای نیست، ولی اگر شکم و یا پاهای کودک زرد به نظرمی رسد باید آنرا به پزشک خود نشان دهید. اگر کودک شما به وقت طبیعی متولد شده است؛ در هفته اول احتمالاً نظیر یک فرشته لپ صورتی به نظر می آید. ولی اگر زودتر از موقع به دنیا آمده باشد، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا پوستش صورتی رنگ بشود.

چه چیزی باعث زردی می شود؟

زردی در یک کودک سالم زمانی اتفاق می افتد که سطح بیلی روبین در خون بالا می رود. بیلی روبین ماده شیمیایی است که بر اثر تخریب طبیعی سلولهای قرمز پیر تولید می شود. نوزادان سطح بیلی روبین بالاتری دارند؛ چون تعداد گلبولهای قرمز حامل اکسیژن در آنها زیادتر است و کبد جوان آنها نمی تواند بیلی روبین اضافی را متابولیزه کند. هر چه سطح بیلی روبین بالاتر از معمول باشد، زردی از سر به پایین به سمت گردن و سپس به قفسه سینه پیش می رود تا اینکه در موارد شدید نهایتاً به پنجه پا می رسد. این نوع زردی که به اصطلاح فیزیولوژیک نامیده می شود (برخلاف انواع نادر و شدیدتری که به دلیل بیماری کبدی یا ناسازگاری خونی با مادر ایجاد می شود) معمولاً خطری برای سلامت شیرخواران سالم و رسیده (نه ماهه متولد شده) محسوب نمی شود.

* شیوع زردی در نوزادان چقدر است ؟ 66 درصد نوزادان رسیده، روز دوم یا روز سوم پس از تولد دچار زردی می شوند که پس از یک هفته زردی آنها ناپدید می شود. در 80 درصد نوزادان نارس نیز که دچار زردی شده اند، پس از تولد علایم از بین می روند.

* چگونه می توان زردی را درمان کرد؟ اگر کودک شما مبتلا به زردی به نظر می رسد، ممکن است پزشک انجام آزمایشهایی را برای اندازه گیری سطح بیلی روبین در خون و تشخیص ضرورت درمان پیشنهاد نماید. اگر کودک رسیده متولد شده و از سایر جهات سالم است،معمولاً کودک برای یک یا دو روز برهنه و در حالی که چشمهایش با یک پوشش محافظ پوشانده شده است، زیر نور UV قرار می گیرد. نور UVباعث تخریب بیلی روبین اضافی خون می شود. بیلی روبین های تخریب شده از طریق کبد دفع می شود. از اوایل دهه 1970 زردی با فتوتراپی درمان می شده است. اگر کودک شما دچار نوع نادر زردی ناشی از ناسازگاری خونی باشد و بیلی روبین تا سطح خطرناک بالا رود، ممکن است نیاز به تعویض خون داشته باشد.

* چگونه بفهمم که کودک دچار زردی است؟ متخصصان انجام این آزمایش سریع را در منزل برای امتحان زردی توصیه می کنند:در اتاق با نور کافی فشار ملایمی روی قفسه سینه کودک وارد کنید، اگر هنگام برداشتن فشار، ته رنگ زردی روی پوست باقی بماند با پزشک خود مشورت نمایید. (این روش برای بچه های با پوست روشن بهتر عمل می کند، برای بچه های دیگر، زردی سفیدی چشم یا لثه را بررسی کنید.)

اگر هر گونه تردیدی دارید، با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن باشید که برای برگرداندن رنگ صورت کودکتان درست عمل می کنید.

اجاره دستگاه زردی نوزاد از زردایران، راهی سریع و مطمئن برای درمان زردی نوزاد شما

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۲۲
  • ۱۸۷ نمایش
  • شرکت زردایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی