اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت زردایران از پیشگامان تولید، واردات و اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت زردایران از پیشگامان تولید، واردات و اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد برای درمان زردی در منزل به همراه تمامی لوازم مورد نیاز حین درمان با کیفیت عالی و همچنین خدمات کامل و رایگان، پشتیبانی ۲۴ ساعته و گارانتی طلایی تمدید رایگان ۱۰ روزه قرارداد.

https://zardiran.com
۰۲۱۷۷۵۹۱۳۰۳
۰۹۰۱۴۰۲۳۵۳۵
۰۹۱۲۰۱۴۵۲۳۴

بایگانی

اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ

اجاره دستگاه زردی نوزاد

زردی نوزاد در اثر تخریب بخشی از گلبول های قرمز عارض می شود و ضایعات آن شامل بیلی روبین است که در واقع عامل اصلی ایجاد زردی در نوزادان می باشد. زردی نوزادان به دو شکل کلی دیده شده است. زردی محلول در آب و زردی غیر محلول در آب. در زردی محلول در آب همانگونه که از نامش بر می آید، زردی در آب بدن حل شده است که رفته رفته توسط کبد و از راه ادراد دفع می شود. در زردی غیر محلول در آب، بیلی روبین در آب محلول نیست و از راه ادرار دفع نمی شود. بلکه در بدن باقی می ماند. این نوع زردی در صورت عدم اقدام و درمان بموقع باعث افزایش میزان و رسوب شدن بیلی روبین در مغز نوزاد شده و عقب ماندگی ذهنی نوزاد را باعث خواهد شد. همانگونه که می بینید زردی نوزاد در صورت عدم رسیدگی می تواند بسیار خطرناک باشد. ولی علیرغم حاد بودن وضعیت، درمان آن بسیار راحت است و می توان با راهکاری ساده آنرا برطرف کرد. در گذشته درمان زردی نوزاد از روشهای سنتی مانند استفاده از برخی جوشانده ها صورت می گرفته و پس از آن با به بازار آمدن لامپ های فلورسنت، خواباندن نوزاد در زیر لامپ فلورسنت تا حدود نتایج درمانی بدست می داد. ولی با پیشرفت علم پزشکی و شروع تحقیقات جدی در این زمینه، راهکار آخر، بهینه شد و باعث ساخت دستگاههای مخصوصی شد که به بهترین نحو و در کوتاهترین زمان زردی نوزاد را درمان می کند. دستگاه زردی نوزاد با بهره گیری از لامپهایی با طول موج مشخص و همچنین طراحی دقیق و کارآمد، تمامی نواقص راهکار لامپهای فلورسنت را برطرف کرد و باعث شد طول درمان بطرز چشمگیری پایین آمده و نتیجه حاصله از درمان کاملاً مطلوب شود. از آنجا که دستگاه زردی نوزاد در مدت زمانی اندک قادر است نوزاد را از چنگال زردی برهاند و همچنین با توجه به قیمت نسبتاً بالای دستگاه آنهم برای دو سه روز! بنظر می رسد اجاره دستگاه زردی نوزاد بهترین گزینه جهت استفاده از آن باشد.

اجاره دستگاه زردی نوزاد از ما

ما طی سالیان متمادی، تجربه تولید، سرویس دهی و اجاره دستگاه زردی نوزاد اکنون مفتخریم که یکی از برترین و خوشنام ترین تولید کنندگان، وارد کنندگان و سرویس دهندگان دستگاه زردی نوزاد در ایران هستیم. اجاره دستگاه زردی نوزاد پرطرفدارترین سرویس ماست که خوشبختانه تابحال بدون حتی یک مورد ناموفق، به هموطنان گرامی ارائه شده ست.

اگر شما نیز مایلید از خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد از طریق ما بهره مند شوید و یا در مورد چند و چون سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد از ما احتیاج به اطلاعات بیشتری دارید، خوشحال می شویم پاسخگوی تماس شما بوده و شما را در این امر یاری نماییم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی