اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت زردایران از پیشگامان تولید، واردات و اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت زردایران از پیشگامان تولید، واردات و اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد برای درمان زردی در منزل به همراه تمامی لوازم مورد نیاز حین درمان با کیفیت عالی و همچنین خدمات کامل و رایگان، پشتیبانی ۲۴ ساعته و گارانتی طلایی تمدید رایگان ۱۰ روزه قرارداد.

https://zardiran.com
۰۲۱۷۷۵۹۱۳۰۳
۰۹۰۱۴۰۲۳۵۳۵
۰۹۱۲۰۱۴۵۲۳۴

بایگانی

افزایش بیلی روبین در خون نوزاد

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۳ ب.ظ

زردی نوزاد نشانه افزایش بیلی روبین خون

زردی نوزاد به معنای بی رنگ شدن یا زرد شدن پوست بدن و سفیدی چشم نوزاد در اثر بالا رفتن میزان بیلی روبین خون می شود. زمانیکه بیلی روبین در خون از حد مجاز بالاتر رود، این ماده زیر پوست تجمع کرده و باعث زردی رنگ پوست می شود. در واقع، زردی یک بیماری نیست. بلکه علامتی از بالا بودن بیش از حد بیلی روبین در خون است. زردی نوزاد را می توان براحتی با دستگاه زردی نوزاد درمان کرد. دستگاه زردی نوزاد یا دستگاه فتوتراپی دارای محفظه ای برای قرار دادن نوزاد و لامپ هایی خاص برای تابش نور با طول موجی خاص به نوزاد بوده که با همین روش باعث می شود زردی نوزاد در مدت زمانی کوتاه برطرف شود.

اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد راهی مقرون بصرفه و رایج برای مسأله زردی نوزاد است. خرید دستگاه زردی نوزاد بدلیل اینکه پس از درمان زردی، دیگر نیازی به آن نیست، راهی مقرون بصرفه بنظر نمی رسد. ولی اجاره دستگاه زردی نوزاد راهی است که همه می توانند براحتی از پس مخارج آن بر آیند.

با اجاره دستگاه زردی نوزاد می توانید نوزاد خود را بدون هیچگونه هزینه اضافه درمان کرده و علاوه بر آن از خدمات اجاره دهنده مانند خدمات نصب، آموزش استفاده و خدمات جمع آوری آن بهره مند شوید. 
اگر نوزاد شما مبتلا به زردی شده و شما در حال فکر کردن به اجاره دستگاه زردی نوزاد هستید، با ما تماس بگیرید. ما مفتخریم که با تجربه سالها سرویس دهی به هموطنان عزیز در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد و همچنین در اختیار داشتن بهترین دستگاههای موجود، اکنون آماده ارائه بهترین سرویس ممکن در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد به هموطنان گرامی می باشیم. 
هم اکنون با ما تماس بگیرید و کلیه مراحل اجاره دستگاه زردی نوزاد دلبند خود را به ما بسپارید تا در کوتاهترین زمان، بهترین سرویس را در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد تجربه نمایید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۲۲
  • ۱۵۷ نمایش
  • شرکت زردایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی